Servicedesk

Directe ICT-hulp

Zijn er ICT-problemen, heeft u vragen, wensen of plannen, wilt u iets veranderen of iets vernieuwen? U kunt voor directe ICT-hulp onze servicedesk raadplegen. Hier staan onze ITIL v3 gecertificeerde medewerkers u graag te woord. Solipsis Managed Services werkt bijvoorbeeld met een monitoringsoplossing waarmee we op afstand, remote support kunnen leveren op werkstation- en serverniveau. Onze ICT’ers staan direct voor u klaar. U wordt dus niet van het kastje naar de muur gestuurd. Mocht online assistentie onvoldoende uitkomst bieden, dan komen we gewoon naar u toe.

Storingen

Voor alle zaken en taken die uw ICT-omgeving raken raadpleegt u onze servicedesk

  • u kunt ons telefonisch bereiken van maandag t/m vrijdag van 7.30 uur tot 18.00 uur op het rechtstreekse nummer 088 599 16 99.
  • u kunt een storing en of klacht rechtstreeks online aanmelden via het servicedesk portal op support.solipsis.nl
  • u kunt ook per e-mail een storing of klacht kenbaar maken via het mailadres servicedesk@solipsis.nl

24/7 bereikbaar?

Wilt u gebruik maken van onze standbyregeling? Wij zijn dan 24/7 voor u bereikbaar. Uw Service Manager informeert u hier graag verder over.

Hulp op afstand

Klik op het logo om de Solipsis Quick Support Module te downloaden.

teamviewer-logoMS (2)

servicedesk