Onsite Support

Onsite support; hulp ter plaatse

Ad-hoc hulp op locatie of terugkerende ICT-ondersteuning op periodieke basis, afhankelijk van de noodzaak van frequentie van uw voorkeur komt één van onze ICT’ers beheerwerkzaamheden bij uw organisatie uitvoeren. Solipsis Managed Services beheert uw volledige ICT-omgeving, is in te schakelen als extra ondersteuning van uw eigen ICT-afdeling en is beschikbaar voor specifieke projecten. De inzetbaarheid en vorm – sommige zaken kunnen we namelijk ook prima remote voor u inregelen – worden afgestemd op uw wensen en behoefte. Kom in contact en win advies in over de ideale mix van ICT-beheer voor uw organisatie.

(Even) niet beschikbaar?

Irritaties, stilvallend werk en – niet te onderschatten – verborgen kosten. ICT moet voor uw organisatie altijd beschikbaar zijn. Niet werkende ICT moet – desnoods ter plekke – snel worden aangepakt. Solipsis Managed Services biedt uitkomst, op heel flexibele wijze, want inschakeling van een ervaren partner als Solipsis betekent: parttime betalen voor fulltime ICT-deskundigheid. Hoe we dat doen? Lees bijvoorbeeld deze referenties.

Kies voor kennis

Interim-ICT-manager, projectmanager, systeem- & netwerkbeheerder, applicatieontwikkelaar, applicatiebeheerder, informatieanalist enzovoort. Welke kennis u ook specifiek nodig heeft, onze ICT-specialisten zijn getraind in tijdelijke ondersteuning en zijn dus snel ingewerkt binnen (uw) en elke andere werkomgeving. Ze denken mee en gaan verder. Door op de hoogte te zijn van business processen – ook branche specifiek – kunnen ze waarde toevoegen aan uw ICT en daarmee aan uw organisatie. Van gedachten wisselen over de juist kennis in relatie tot optimale ICT? U kunt hier een afspraak maken met een van onze ICT-adviseurs.

onsite support