Services

ICT-services; kennis & kunde én communicatie

ICT-gebruik vraagt om ICT-beleid. Voor menig organisatie betekent dit achter de feiten aanlopen ofwel anticiperen op. ICT-beleidsvoering vereist een zuivere visie, heldere afspraken en een duidelijke regie tussen business en ICT. Schakelt u Solipsis Managed Services in dan beschikt u over juist deze kennis en betaalt u alleen dat geen u daadwerkelijk benut. Bekijk de praktijkvoorbeelden.

Parttime betalen, fulltime ICT-deskundigheid

De juiste ICT-kennis altijd zelf in huis hebben blijkt voor het MKB nogal eens een utopie. Een specifieke migratie, aanschaf van een nieuwe bedrijfsapplicatie of het naar de Cloud verplaatsen van de complete ICT-omgeving voor de onsite ICT’er  zaken die hij ‘erbij’ moet doen. Iets waar de reguliere ICT-perikelen geen rekening mee houden. Dat leidt tot irritaties, stilvallend werk en tot verborgen kosten. Herkent u dit? Schakel Solipsis Managed Services in als uw ICT-partner. Ja ik wil wel parttime betalen voor fulltime ICT-deskundigheid.

Services overzicht

  • servicedesk; (088) 599 16 99, ITIL v3 gecertificeerd, support portal, 7.30 – 18.00 uur. standby 24/7 
  • projecten; ITIL-based, interim of ondersteuning
  • remote support; regulier beheer, bewaking op afstand, vroegtijdige signalering en bijsturing
  • onsite support; regulier beheer, projectondersteuning,flexibele / ad-hoc hulp
  • contractbeheer; Service Level Agreement, Operationeel Level Agreement, centraal aanspreekpunt, optimalisatie
  • consultancy; strategisch IT-advies en –beleid, procesbegeleiding applicaties, ad interim management, outsourcing/outtasking
  • uitwijk; hoogwaardige replicatie-oplossingen, waarborgen bedrijfscontinuïteit, calamiteitenplan
  • applicatiebeheer; ontwikkeling, technisch beheer, interfaces, rapportage

Onze kernvraag is: hoe wilt u dat ICT u ondersteunt? ICT is er om u vooruit te helpen, ICT-partner Solipsis om u daarbij te ondersteunen. Maak een afspraak. Dat is wel zo comfortabel.

servicesP